hamile olduğumu 5 gün önce öğrendim, eczaneden aldığım test pozitif cıkınca hemen kan verdim ve ondada değerim 1419 çıktı, hesaplamalarıma göre 1 aylık hamileyim.. hiç bi belirtim yok arada kasıklarıma karnıma ağrılar giriyor sizce bu normal mi? haftaya ultrason için randevum var ve boş veya dış gebelik olur diye çok korkuyorum.. ne alaka diye sorarsanız bilmiyorum içimde bi korku var ultrasonda bebeği göremeyeceğim diye.. ööddfffffff