Esrujj Fulya01 erken doğum tehlikem var eğer oğlum beklerse 23 Eylülde sezeryan demiştik en son bakalım kısmet
Papatya_38 Fulya01 Bnde haftaya çatı muayenesi olacağım ona göre doğuma karar vericem , çok korkuyorum 🤭
Nslhn80-ends Fulya01 Benim de eylül sonu ekim başı 34 .haftamdayım Bir hafta önden gidiyoruz .yarın randevum var bakalım doğum tarihi için gün vereckmi
elifulup 34+5 olduk bugün. Boynunda iki kart kordon dolanması olduğu için sezeryan olacağım. Tarihimiz haftaya belli olacak.
Selinardc elifulup benimde aynı şekil iki tur dolamış kordonu boynuna bende yarın sezeryan günü alıcam🧐
[silindi] Ben şuan 33+4 üm fakat dr um 23 ile 30 arasi gün seçelim dedi bende 28 olsun dedim ama o zaman ben 37+4 oluyorum sezeryan için erken bir tarih mi sizce saat 1 de kontrolüm var inşallah hersey yolundadır