Bugün 39+0 olduk çok şükür nst ye girdim düzensiz sancılarım var. Çatı muaynesi oldum evet bişey hissediliyor ama kendinizi rahat bırakınca çokta bir acı olmuyor. Bol bol besmele çekin ve kendinizi kasmayın 😊 doktor bundan sonra bol bol yürü 40+0 a kadar beklicez yoksa suni ya da sezeryan konuşcaz dedi