Merhaba kızlar bn daha önce 2 kere düşük yaptim 9 haftalıkken bebeklerin kalbi durdu suan cok şükür 3 gebeyim bir oğlum olucak bugun 17+6olduk doktorumuz covid aşısı olabilesin dedi biontech önerdi siz de oldunuz mu yan etkisi oldu mu cok korkuyorum bir yandan bisy olursa diye diğer yandan olim bi sorun olmaz ins diyorum ama bebeğe nasil etki olur diye düşünüyorum sizce neypm normalde raporluyum ise gitmiyorum bi hastaneye ve ailemle görüşüyorum sadece cok cabuk grip olsam bile suan acaba covid mi diye korkuyorum aklimda soru işaretleri dolasiyo