Mas0105 Lilaaa ben de bekliyim burda. Bu ay da adet olursam yaptircam ben de. Bi de devlete gidince yapıyorlar mi direkt?
Koylu_guzeli Lilaaa ben özel ota jinamed hastanesi Pr. Dr Alparslan baksu ya oldum çok memnun kaldim çok iyi bir doktor
Lilaaa Mas0105 bende hiç bilmiyorm rahimde polip var o yüzden olcam bende merak ediyorm devlette yada özel hastanede yapan varsa yorumlarını
kayaebru9088 Ben bezmialemde DC pınar Özcan da oldum rahimde yapışıklık vardı çok memnunum sonrada hamile.kaldim çatlatma iğnesi ile şimdi 36 haftalık olduk üniversitesi hastanesi olduğu için sigorta dahil 4.500e Ameliyat oldum