Hilaldemirrr Merhaba anneler şeker yükleme testini normal muayne zamanında mi yapiliyor yoksa başka yerden mi randevu alınıyor ?
Deletedmom_5 Hilaldemirrr Baska bir güne randevu alıyorsun cünkü en az 9 saat açlıkla gitmen gerekiyor
ikikuzuannesi_18-21_ Hilaldemirrr size daha önceden haftası gelmeden haber veriyorlar şu haftada şeker yüklemesi yaparız aç gelin diye. Kadın doğum bölümü yapıyor.
Deletedmom_5 Hilaldemirrr Yok normal labaratuarda yapılıyor kadın dogum kağıt yazip gönderecek kan alinan yerde yapiliyor