fenci_anne Kızlar e bebeğin kendi bezini kullanıp memnun olan var mı ondan almayı düşünüyorum onu önerdiler fiyatı daha uygun diğerlerine göre , sleppy alacaktım ama onu dene dedi bi çok kişi
Zu_leyha fenci_anne onu bilmiyorum ama komşum slepy almiş bana verdı onun cocugna pişik yapmiş bezin içi biraz sert gibi iyikide slepy almamisim bende a101in sofia markasindan aldim içi yumuşak ince bir bez slepyden kat kat iyi daha dogum yapmadim ama karsilaştirdim
Mehtap23 Sleepy reklamları insanı tahrik ediyor çok iyi sanıyor herkes ben almadım. Prima aldım. İlk bebişimede primayı kullandım çok memnun kaldım. Bizim gelin almış sleepy pişman oldu primaya geçti🤷♀️