Meryem2746 Bebeğin hareketlerini net hissediyormusunuz artık kızlar ben cok hissetmiyorum net olarak bide kilo alma durumunuz ne durumda 20+4 327 gr olmuşuz iyimi sizce 🌸
gozdekrks Meryem2746 bebeğim biraz geriden geliyor 270 gr suan 20 +3 ama olsun napalim.😊 inşallah toparlar. Hareketleri de yeni yeni kasigimda hissediyorum. Pit pit gibi atıyor degisik bir his
11mom2 Bnde bgn 20+4 oldum ayni gidiyoruz bebegn hareketlerini hssediyorum kasklarmda balik hareketleri gbi pıt pıt ck guzel
Meryem2746 11mom2 cok sık olmuyor ama demi ben bazen 3 gün hissetmiyorum pıt pıt değilde karınca gezmiş gibi oluyor bende de 😂🤭
11mom2 Bi sabah uyandigimda bide gece yatrken hissediyorum canli baligi elinzde tutunca cirpinir ya oyle bir his oynamasi
Meryem2746 gozdekrks sağlıklı olsunda o hiç önemli değil yeni yeni kilo alıyorlar zaten değişir sürekli annesi 🥰