ayse-huseyin16 Bebeğimiz daha çok küçük ama her geçen gün herşeyin fiyatı fiyatı artıyor 🙄 Eşimle bez stoklamak istiyoruz 😂 hangi bez markasını önerirsiniz ?🐣
Glbnpk ayse-huseyin16 molfix kullanıyorum. Baby turco da güzel dediler aldım bir paket ama çok dar görünüyor. Molfix daha rahat gibi geldi.
oglum0603 ayse-huseyin16 sleppy kullandım 1 paket ama hiç memnun kalmadım hep sızdırdı. Sonra şok markette satılan bebe land bez aldım çok memnun kaldım hem fiyat olarak çok ekonomik
Rumeysaberber E bebek de baby me markası çok önerildi bana da ben de ondan aldım yorumların da da kötü yorum yoktu hiç deneyip görücez
Dilekcnkn ayse-huseyin16 Prima premium care aldım ama bence bezi stoklama nasıl olup olmayacağı , ne etki yapacağını bilmiyorsun bir baktın olmaz elinde kalır ıslak mendil , deterjan bunları alabilirsin ama bence bez alma bittikçe alırsın