Zeyneb12 Merhaba arkadaşlar yarın 11 haftalık olacağım nasip olursa. Bugün aile hekimine gittim kan vs aldılar daha sonra ekim de gel dediler. Bir eksiklik varsa sonuçlarda ilaç başlamam için ararlar mı nasıl oluyor bu işlemler
Mehtap23 Zeyneb12 aile hekimleri sadece gebe izlem yapıyor ama ilaçını falan kadın Doğum doktorun yazıyır eğer biterse aile hekiminden yazabilirsin.
Seda_nrr Zeyneb12 ben hep tahlilleri sağlık ocağına yaptırıp kendi kadın doğum doktoruma gösterdim sonuçları.Aile hekimine kalsa troid ilacı başlatıyordu mesela:) o yüzden pek güvenemiyorum