Semraersoyyyyy benimde saat 12 itibariyle 40 hafta oldu. Karnımda ağrı var, baskı var, sürekli sertleşiyor. Bugün de sarı sümüksü akıntı geldi az. Nişan mı bilmiyorum. Bu belirtilerle doğum kendiliğinden başlar mı açıklığım olmuş mudur çok merak ediyorum. Ama karantinada olduğum için 37 den beri gidemedim kontrole. Cuma gidicem inşalllah bakalım ne diyecek doktor.