Merhaba yaklasik 1 ay once kahverengi leke gelmeye basladi 1 2 gun sonra siddetli kanamaya döndü acile gittik serum igne falan yaptilar sonra kendi doktoruma gittim bakti kese içerisinde biraz kan varmis progestan yazdi kullandım 10 gun once falan bidaha muayneye gittim bi sikinti ykk hersey normal dedi ilaci sabah aksam kullaniyorum aksam yatmadan once fitil olarak attigimda sabah kalktigimda kahverengi leke gelmis oluyo gun icinde hic gelmiyor acaba ilacin etkisi mi bilen varmiii ??