Esra_baki hatırladın mı beni😄 doğurunca mutlaka beni etiketle demiştin. Ben 39+0 oldum bugün ama daha doğurmadım. 30 Ağustos da evlilik yıl dönümümüz😍 seninle aynıkdık sanki. Dedim belki sen doğurmuşsundur. Benim be gelen var ne giden. Kızım çok nazlı, kendini hiç göstermiyordu şimdi de gelmiyor😄