Kızlar merhaba bugün sabah ilk idrarımda renk değişikliği vardı, yani nasıl desem sanki adet olmuşum gibi kırmızıydı, adetimi ayın 15nde oldum doğum yapalı 2bucuk ay oldu hastaneye gidemiyorum yarında okullar açılacak malum 6 yasında ki oğlumun okul telaşı normal mi bu durumu yaşıyanınız oldu mu 😔