Arkadaşlar merhaba . Bugün 11. Günüm estrofem e başlayalı yarın rahim ne kadar kalınlaşmış onun için kontrolüm var . Sizlere sorum şu siz estrofem i kaç gün kullandınız ? Fayda gördünüz mü ? çok heyecanlıyım yarını zor ediyorum ya kalınlaşmadiysa napicam diye 😔