Magnolia123 canım yol yakınken başka doktor bak devlete git araştır. Ben o haftalarda doktorumdan endişe duymuştum sonra defiştirmeyip devam ettim. Bana ilk çatı muayenesinde normaş doguma çok müsait çok iyi çatın dedi 39+3 oldugumda çatın dar dedi ve sancım yok diye de suni sancı bile denemeden sezeryanla alıcam dedi. Dünden beri doktor ve hastane araştırıyorum son dakika 😐😐😐