Allah hepimize yardımcı olsun, sağlıkla kavuşalım, dün bende gittim kontorle 32+5 teyim plesanta yaşlanması başlamış ve suyu sınırda dedi, 2 hafta sonra kontrol edecek eğer gerek görürse sezaryana alacak, protein ağırlıklı beslen, bol su iç dedi bana da burada okudum bir çok kişi havuç suyu iyi gelir diyor dün içtim hatta ama bakalım nasip, ben düzenli beslenen biriyim ama işte 🤷♀️ bebeğe kilo aldıran şeyler; et, süt grubu, badem, ceviz, sebze, kaşar, muz, avakado, baklagiller, aslında her besinin ayrı yeri var, Allah büyük dua edelim birbirimize 🤍