Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Kararsız kaldım
Asiyenur
“Beril” mi yoksa “Beril su” mu daha güzel
deletedmom734
Asiyenur
beril... yanına su can gül gibi ekler alan isimleri çok hoş bulmuyorum şahsen
Dykdyk
Asiyenur
Beril 👍
Enesefe
Beril su😀😀😀
Melos
Enesefe
Beril 😂 isimlerin yanına Nur su gül can eklenmesini hoş bulmuyorum 😂😂
Melos
deletedmom734
ayni yorumu yapmışız 😮
Enesefe
Melos
herkesin kendi fikri tabi canım
deletedmom734
Melos
:))))) ♡ ama değilmi kardeşim yaaa walla hoş değil 😁
Kivito
Berensu da güzel olur bak yada sadece su