32+5 deyim dün kontrlede doktorum plesanta yaşlanmaya başlamış ve suyu sınırda dedi, 2 hafta sonra kontrol edecek eğer gerek görürse sezaryana alacak, her şeye hazır olun dedi, daha önceden de kaybım çok olduğu için ister istemez tedirginim, hakkımızda her şeyin hayırlısı olsun, küveze girer mi bende bilemiyorum ama bakalım nasip, erken doğum yapıp küveze gerek duyulmayan da çok haftası dolduğu halde küveze giren de tamamen bebeğin sağlığı ile alakalı, dilerim sağlıkla kavuşalım hepimiz 🤲 Sevimlihatun