Burcuuuuu Merhaba Konya Farabi hastanesinde Aynur hanımda dogum yapan var mı ya da giden önceliği normal dogum mı acaba bazı doktorlar direk sezaryena yönlendiriyormus merak ettim bilgi verirseniz sevinirim... 😊
Mia Kesinlikle aynuru tavsiye etmiyorum beni yarı yolda bıraktı ilk günden beri ona gidiyordum ta ki 25 haftalık olana kadar erken doğum.riskim vardı Uğraşmadı risk almadı başka yere git dedi ona kalsa o an doğuracaktı beni ama başka doktora devam.ettim iyi ki ayrıldım ondan şu an ki doktorumun üstüne doktor yok bana 30 u görmez diyen aynur şimdi 32 oldum.cok.sukur ve gayet iyiyim onun verdiği ilaçlar bana hiç iyi gelmemişti yeni doktorum.bile şok.oldu nasıl böyle yapar diye
Mia Burcuuuuu tercih meselesi belki sana iyi gelir ama bana iki yengeme iyi gelmedi umarım sen memnun kalırsın rabbim bizleri hayırlısıyla kurtarsın inşallah
Mia Meram da mustafa başaran var kardeşi ahmet başaran iki kardeş özel klinikleri var oraya gidiyorum.onlarin üstüne doktor tanımam mükemmeller
ZuhalSerbes Merhaba Farabi de ücretler ne kadar biliyormusunuz muayene harici ne kadarı buluyor toplamda
ZuhalSerbes Benim şu an 7. Haftada medova ya gittim memnun kalmadım. İlgilenmiyorlar akılları fikirleri para olmuş özel hastanelerin ama Farabi diğerlerine göre daha uygun sanırım
ZuhalSerbes Buse000 Şükran hanım a gittim kadın pek ilgilenmedi aklı fikri parada hepsinin resepsiyondakiler ilgisiz. Kan testimi kaydetmemişlerdi. Gittik laboratuarlardan eşimle biz aldık düşünün artık. Ben hiç beğenmedim
Buse000 ZuhalSerbes alla alla ben hic oyle sorun yasamadm hatta kan testimi iki uc kere ciktisini istedm hic sorn cikarmadilar. Ben fuat beye gidiyorum ama