Ballarım ilk hamileliğimde düşük yaptım gittiğimiz doktorum çok iyidi fakat hastane berbattı çoğu zaman doktor olmuyordu nöbetçi doktor bir tane bırakıyorlardı ve oda doğumdaysa vay haline öyle bir hastane istiyorum ki verdiğimiz paraya deysin tabiki doktoruda aynı şekilde