Herkese merhaba.Sürekli burda karnım sertleşiyor ama gelmiyor diye post açıyordum.O gün geldi çattı ve benim de doğum hikayem başladı.30 ağustos sabah saat 6.30 da karnımda ki kasılmaya uyandım.Lavobaya gitme ihtiyacı duydum ve iğne ucu kadar kırmızı nişanı gördüm ama belli belirsiz di 10 dakika sonra tekrar lavobaya gittiğim de suyumla birlikte nişanım gelmişti.Panik yapmamaya çalıştım Birazcık olsun atıştırdım karnım acayip acıkmıştı.(Keşke yemeseydim).Saat 8.30 da hastaneye yatışım yapıldı.Suyum geldiği için direk beni doğumhaneye aldılar 2 cm açılmam vardı sancım yavaş yavaş geliyordu.Alttan muane ettiler vajinamda sivilce gibi kondilom olduğunu söylediler ve bebeğin kafasına değerse bulaşıcı olduğunu söylediler.Bu yüzden beni son dakika sezeryana almaya karar verdiler.O sırada sancım sıklaşıyordu.Sabah yemek yediğim için anestezi uzmanı hemen ameliyata alamıcağını söyledi mecburen beklemek zorundaydım.Sancılarım artık 5 dakika da 1′e düşmeye başladı sürekli ıkınma isteği vardı ve ben o acıyla en sonunda ameliyata alındım.Hem doğum sanıcısı çekip hemde sezeryan sonrası ağrı çekiyorum.Çok zor geçmişti benim için ama kavuştum çok şükür evladıma♥️Rabbim isteyen herkese evlat duygusunu tattırsın🤲🏻