Elif-Beyaz Merhaba, bebeğim 18 günlük 9 günlükken göbeği düştü ama hala kurumadi. Böyle kıyafetlerine bir akıntı sürülüyor. Doktoruma sordum göbek yaktirma diye bir şeyden bahsetti. Var mı yaptiran yoksa bekleyip kurutan oldu mu ?
2prens1prensesannesi7 Elif-Beyaz Islak kalmış bebeğin göbeği ondan böyle olmuş duş sonrası kurulama yapın pamuklu kuru bezle (ama yaktırma denilen şeyi yaptırın yoksa enfeksiyon olur orası )
Polats Elif-Beyaz Yaktirma denilen şey korkutmasın sadece kibrit gibi bisey sürüyor benim de oğlumun düşmemişti o şekilde düşürüldü korkulacak bisey yok sadece siyah bir leke kaliyor o da zamanla geçiyor zaten