Günaydın arkadaşlar…Ben uzun bı zamandır cola aseriyorum canıma cayip çekiyor hamilelikten öncede çok içiyordum ama hamile kaldığından beri canım çekmeme rağmen eşim icmeme kesinlikle icmeme izin vermiyor😶bebeğe zarar verecek diye bırakmıyor ama şuan da bile buz gibi bı cola çekiyor canım bi defaligina içsem zararı olur mu ki?