busraadingra Kızlar 7. haftama giricem bulantım sabahları değilde akşam veya öğle saatlerinde yoğunlaşıyor bir gün iyiyim bir gün kötüyüm bu normal mi bazen hafifliyor sanki daha iyiyim bazen tiksinti başlıyor
Bedriye12 busraadingra bende 7+1 haftalığım o kadar şiddetli bulantılarım var ki günün her saatinde bulantım var herşeyden tiksiniyorum
merveees busraadingra 10+3 kahvaltı sofrasını görünce başlıyo benimki 😁 ama bazen de hiç olmuyo sabretmemiz lazım diye düşünüp bastırmaya çalışıyorum yapcak bişey yok
ZeynebErva İlk aylarda olan bulantılar normal olarak karşılanıyor ama çoğunlukla bebek saçlı olursa bulantı olur derler yinede bı doktor yada aile hekimi ile görüşün içiniz rahat etmesi açısından normalde bulantı bı sıkıntı vermiyor☺️