yagmuryilmaz Arkadaşlar rahim büyümeye başladığından sanırım tam da bilmiyorum ama ara sıra bel ağrım ve sol kasıkta ağrım oluyor. Aynı durumu yaşayan doktoruna danışan var mı acaba?
Devrim yagmuryilmaz hemde nasıl bi ağrı Allahım gece uyuyamıyordum gttim doktor rahim büyüyor biraz da idrar yolu enfeksiyonum vardı ilaç verdi kısa bi süre sonra geçti çok şükür ama her dönemin ayrı bir ağrısı var Allah hepimize yardım etsin
Emineyldrm yagmuryilmaz enfeksiyon cok agri yapiyor daha kotu olmadan bi acile git ben onemseyip gitmemistim doguruyorum sandim yuruyemez oldum birden bire bicak gibi girdi sancilar 5 serum yedim aklim basima geldi 🤣
yagmuryilmaz Devrim amin Allah yardımcımız olsun bilgin için teşekkür ederim benim de kontrolüm ağustosun 4 ünde erkenden gitmeme gerek olur mu acaba diye düşünmeye başladım
DemetDemet 27. Haftadayım benim de oluyor dün gece biraz şiddetliydi doktorumu aradım bebeğin duruşuyla alakalı dedi ılık duş al sol tarafa yat dinlen dedi baya hafifledi endişelenecek birşey yokmuş