tazeannecik1 Merhaba doğumun içinde neler oluyor yakında burada doğum yapanlar var mı ? Tecrübesi olanlar yazabilir mi ☺️☺️ Hastane odası doğum sonrası vs.
tazeannecik1 derenildamm Yaaa canım İnşallah sağlıkla al kucağına şimdiden hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün 🙈 ☺️
derenildamm tazeannecik1 amin inşallah canım. Yazabilecek durumda olursam yazarım buraya nasıl olduğunu, nelerin lazım olabileceğini falan.
tazeannecik1 derenildamm Olursun canım İnşallah hemencecik toparlanırsın 🌸 Çok teşekkür ederim şimdiden benim doğuma zaten daha var ☺️