Bugün tam 26 haftalığız🥰
bikaç parça kıyafetle başladık ama kışlık kıyafetler daha mı kalın olur ne giyer ne almalıyım çok bilemediğimden pek alamıyorum🙈
tulum mu daha çok giyer alt üst takım mı, yeni doğanları kaç ay giyer bunlar hep bilinmez🙊
bebek arabası ve odası için de henüz araştırma aşamasındayım🙌🏼