07Minem bende 38 oldum bugun ama bir haftadir belim ve karnım ağrıyor ilk çocuğum 42 de olmuştu artık olmayacak heralde dedigim noktada aniden ağrıyla gitmiştim. Bunda bakalım ne zaman gelecek. Yürüyüş yapıp hurma tüketmeye çalışıyorum bitki çayı falan yazmışlar burda ama henüz denemedim