lara2605 Bfduam Selam tatlım nasılsın ne durumdasın ? Sordugun soruyla şöyle diyim gebeysen eğer ovulasyon testi adeete 2-3gün kala koyulaşır ve c çizgisi t ile aynı koyulukta veya T daha koyu olur.
Bfduam Mavi_- 12 gün kala mı koyuydu ? Çok erken di mi koyulşmasına? Yumurtlamayı sormuyorum, hamilelikte adete yakın koyulaşıyor ya, onu soruyorum.
Mavi_- Bfduam haaa ben adete 4 gün vardı yaptm çok silik değildi çok koyuda değildi hatta bir gebenin günlüğünede attım emin olmak için o da dedi hamilelik yok umursamadım yapmayı bıraktım 4 gün geçti adet günüm geldi gebelik testi silik çizgiydi ovülasyon yaptm o da koyulaşmıştı o zaman belki 4 gün kalasıya her gün yapsaydım koyulaşmış olurdu kesin
Bfduam Mavi_- adetine 4 gün kala çatlamadan kaç gün sonraydı? Bu arada nasılsın? Inş bi sıkıntı yok di mi?
Bfduam lara2605 hamd olsun canım sen nasılsın? Minikler nasıllar? Ikiz bakması çok zormuş ablamlar ikiz, annem hala anlatır:) Allah yardımcın olsun. Sevgileriyle zaten Rabbim veriyor kolaylığını. Benimde bir haftam var, silik olunca sormak istedim.
Bfduam Tgcbbrdmr çatlamadan kaç gün geçti, buda önemli olabilir? Benim 7.gün oldu geceli, silk bile değil dediğin gibi nerdeyse görünmüyor.
lara2605 Bfduam Ahh zor gerçekten özel bir yardımcı ya da aile bireylerinin yardımı şart . Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için canım minikler iyiler yalnız sütüm yetmiyor ek mama veriyoruz bir tanesi alerji yaptı şu anda doğal farklı mamalar arıyorum e bebekte varmış bir de onu deneyeceğim. Rabbim sana da nasip etsin çocuklarına da kardeş nasip etsin kendi isteğinle huzurla büyütürsün güzelce ömrünün en güzel baharı olur inşallah. Az önceki postta dediklerimi uygula canım her zaman silik çıkar koyulugu önemli
Mom433 Bfduam detay bakmamıştım o zamanlar adetime 8 gün kala çift koyu çizgi oluyordu burda o zamanlar öğrenmiştim gebelik gösterio diye 3 kere o şekil gebe kaldım kaybettim ama gösterio ovulasyonlar orası kesin 😊
Mavi_- Bfduam teşekkürler canım iyiyim çok şükür bi sıkıntı yok şimdilik çatlamadan 6 gün sonra o hafif koyuluğu görmüştüm çatlamadan sonra 10 gün geçince zaten bayağı koyuydu
Tgcbbrdmr Bfduam 21 ağustos doktora gittim yumurtan çatlamış dedi yanında sıvı var öyle gözüküyor dedi 5 gün femara kullandım şimdi çizgiler iyice kayboldu
Bfduam nevamm1 benim bugün çatlamanın 7. günü o kadar silikti ki, olsa çıkar mıydı diye düşündüm canım.
Esrakuku Bfduam yumurtlama günümden 17 gün gecince test yap varsa da yoksa da cıkıyor canım 🥰bir gebenin günlüğü bana o şekilde söylemişti bende öyle yapmıştım hamile olduğumu öğrendim darısı başınıza🤲🏻