Merhaba hanımlar 9 haftalık hamileyim ve mantar oldum çok kötü kaşınıyorum gece uykumdan kalkıp kaşınıyorum yara oldu hep doktorum zalain krem verdi çok bir işe yaramıyor henüz kesilmedi aynı bu şekilde daha öncede olmuştum ama o zaman hamile değildim dermatoloğa gitmiştim verdiği ilaçları 21 gün kullandım da geçti 🤦🏻♀️ Buda öyle mi olacak acaba ekstra ilaç dışında yapabileceğim bişey var mı?