Bende ilk hamileliğimi öğrendiğimde içime erkek olarak doğmuştu ama şu an kız olabilir mi diye düşünmüyor değilim açıkçası 😀 çünkü cildimde yavaş yavaş yaraya benzer biseyler cikmaya başladı sabahları uyandığımda bebek sol tarafta oluyor. Bakalım bizde bu hafta ogrenicez artık inşallah 😁