Merhaba kızlar ✋🏻 Minik kızım bize kavuşmak için asla içeride duramıyor . Doğumu durdurmaya çalışıyorlar 🤷🏻♀️ Hikayemi anlatayım ;
29 agustosta çok şiddetli kasık ve bel ağrım başladı saat 3 buçukta , inanılmaz birşeydi asla duramıyordum sonra bekledim 5 oldu geçmedi dedim ağrı kesici içeyim doktor ağrı olursa içebilirsin demişti . İçtim herneyse saat 6 oldu geçmiyo 7 oldu artık bu ağrının farklı olduğunu anlamaya başladım . Hoop hemen doktorumu aradım , ve bana hala neyi bekliyorsun diye kızdı birazcık😀 herneyse saat akşam 7 buçukta hastaneye geldim nst çekildi o an pek sancım yoktu ama ben hissediyordum ve yürüyemiyordum sanki vajinamda doygunluk vardı . Doktorumu aradı ebe alttan muayene . Al işte en korktuğum şey , neyse baktı ki 1 buçuk cm açılma var😳 biz şok hemen yatışım verildi . Ve 3 gündür hastanede yatıyorum ama kızım çok baskın tedavilere yanıt vermiyor ciğer geliştirici iğne yapıldı 2 kere her an olabilir diye doktorum em azından 36′yı görmek istiyorum diyerek bekletiyor bizi sürekli iğne serum ilaç bıktım 🙄 Bekliyoruz işte sabah bel ve kasık ağrısıyla uyandım bugün halada arada aşırı şiddetleniyor hayırlısı olsun hakkımızda 🥰 Asla korkmuyorum ama sadece küçük olduğu için yoğun bakımda yatacak bu süreç beni ürkütüyor, ama relaxımm 🌺 beklemedeyiz 🤷🏻♀️😄