inanılır gibi değil. en son 27 haftada erken doğum riskinden dolayı yatıyordum. akciğer geliştirici iğleler olup her gece bugünde doğmadı çok şükür diyordum. şimdi 37+1 olduk doktorumuz 38 haftada bebeğe kavuşturacak bizi . korku heyecan panik yetememe korkusu , ya kabullenemezsem endişesi.. bütün duyguları yaşıyorum vesvese doluyor içime 😔 herşeye rağmen bebeğime Eylül kızıma kavuşmak çok istiyorum 🌸 aynı beden de son günlerin tadını çıkarıyorum . bol bol seviyorum karnımı 🍀💖💜💞🧡