Kızlar ilk bebeğimi 25 hf erken doğumla kaybettim şimdi serklajlıyım 23 haftayı yeni bitirdik bebeğim sık sık karnımda toplanıyor karnım sertleşiyor 10 dk da bir bazen 20 dk bazen 5 dk da oluyor 4 5 gündür . Serklajlıyım wc yemek harici uzanıyorum ama aşırı gaz da var 5 gündür. Siz de yaşadınız mı böyle karın sertleşmesi gibi. Bi de karnıma ağrı giriyordu 2 gün önce. Gaz çıkarınca geçiyordu üstten veya alttan. Lütfen bilgi verin korkuyorum:((