Somerkadir4 teşekkür ederim 😇 dün sabah 11 de doğum yaptım çok şükür şu an ben iyiyim ayaklandım. Bebeğimi de doğar doğmaz yoğun bakıma aldılar solunum desteği veriyorlar şu an.Daha 1 kere görebildim canımı. Doktorlar sürekli arayıp bilgi veriyorlar yarın sabah anjiyo yapılacak. Lütfen dualarınızda bebeğime de yer verin şu an o kadar çok ihtiyacımız var ki buna 😔