Kizlar 31+0 dayim benim bir tane doktorum vardi 24 haftalik dim galiba emin degilim aşı gunum gelmisti sağlık hocagindan aradılar neyse doktoruma danistim iwte aşı olucam diye bana asla olma ben önermiyorum gereksiz falan dedi doktorum onermeyince bende gitmedim ilk gebeligim bu arada 🤷♀️ neyse doktorum bu aşıdan dolayi davalık mis yeni öğrendim doktorumun bir kac sacma hareketleri de vardi en son dün doktorumu değiştirmeye karar verdim farkli doktora gittim bundan o kadar memnunum ki neyse doktora aşıyı sordum kesin ol haftayq olmuş şekilde gel dedj gecen ay aşı olmayan bir anne ve bebegi dogumda kaybetti doktor arkadasim dedi
Neyse diyicegim o ki 31+0 da aşı yapıyorlar mi be en son 27 diye biliyorum napicagimi hic bilmiyorum