Kızlar günaydın 30.haftadayiz gece 3 buçuktan beri adet sancısı gibi ağrılar yaşıyorum ara ara daha da şiddetleniyor ağrıdan midem bulanıyo bu kadar saatte geçmemesi normal mi yoksa doktora gideyim mi bilemedim napmaliyim yardim edin eşim de evde yok