Gulsah94 Belimde 1 buçuk saattir sancı var bacaklarım uyuşuyo gibi oluyo midemde bulanıyo ara ara bebek sertleşiyo korkulucak bişey mi doğum belirtisi olabilir mi ? Acil
Gulsah94 Busra37 bel sancım devamlı adet sancısı gibi ama kasık ağrım ve toplanma düzensiz takip etmeye çalışıyorum bende 25. Haftada 2 gece yattım hastNede düzenli sancılarım vardı ama onda sadece bebek toplanıyodu şimdi bel ağrısı olunca endişe ettim
Gulsah94 Busra37 hala bekliyorum şiddetli değil ama kasık ağrım başladı arıcam şimdi doktorumu aynı adet sancısı gibi sancı çekiyorum
Gulsah94 Busra37 şuan hastanedeyim 1 cm açılmam var o gün gitmedim ama o günden beri sürekli beni yokladı sancılar keşke gelseymişim yatış yapıldı şuan bekliyorum
Busra37 Gulsah94 Olsun çok açılmanız olmadan gitmişsiniz en azından Allah yardımcınız olsun inşaAllah kontrol altına alınabilir