Erez 1anneadayiii E daha gelmesin bi zahmet daha 1 ayi var. Ne kadar anne karninda kalirsa o kadar iyi.
Eda-5807 Mltm88 aynen ya acayip heyecan var bıde hemen gelsın kucagıma alayım dıye sabırsızlıkla beklıyorum valla 🥰
Mltm88 Eda-5807 Bende valla zaman geçmiyor artık..3.bebeğim olmasına rağmen aynı sabırsızlıkla bekliyoruz 😍😍