Halime0638 14+6 yım dun sabahtan hic agrim yoktu normalde gun icerisinde kasilmalar falan olurdu dun hic olmadi ama gece birden başladı çok ağrıdı hala biraz devam ediyor sizin agrilariniz nasil tarif edebilirmisiniz korkuyorum da
Bebek9 Adet sancısı gibi ara ara bende de oluyo canım. Korkulacak bir şey yok rahat ol . Kanaman olmadığı sürece korkma canım