Leyla3421 Merhaba 🙋🏻♀️ Daha dün sezaryen doğum yaptım. Refakatçim eşim ☺ Doğuma da girdi, sonraki süreçte de oldukça yardımcı oldu. ☺ Sakın kalkmaktan korkmayın, hazır hissettiğiniz zaman karşıya bakarak kalkın yürüyün hemşireler yardımcı olacaktır. Sonrasında zaten kendiniz kalkmaya başlıyorsunuz. Ben en başta 2-3 kere eşimle gittim lavaboya, sonrasında kendim gittim. Herşeyden önce kendinize inanın 🥰