Beliss28 benim ikinci üç aylık dönemde çektirdim yirmilik dişimi. Gömülü değildi ama hemen çekti doktor ama yinede kendi doktorumu aramıştım öncesinde sormak için. Sende hemen doktorunu ara eğer çektirebilirsin derse durma çektir. O ağrıyla hiçnir şey yapamazsın seni iyice kötü eder. Bende şiddetli bulantı ve sersemlik yapmıştı ölüyorum sanmıştım.