Akkoyu Kaderberatmelek geçen pazartesi gittim ne sancı ne açılma vardı sabah yine gidecem eğer bişey çıkmazsa artık sezeryan istemek zorunda kalıcam🤷🏼♀️
Kaderberatmelek Akkoyu bende de aynı şekil açılma yok sancı yok bide 3ncü doğum olacak benim ama eski doğumdan kalma açılman bile yok diyor lar
Akkoyu Kaderberatmelek ya ben bugün doktora dedim bunu . Artık dayanamıyorum kemiklerim acıyor egzersiz ve yürüyüş yapmaktan yarın dogumhaneye gelip suni sancı alayım mı dedim 4 cm açılma olmadan suni veremem dedi e tek seçenek kalıyor oda sezeryan
Kaderberatmelek Akkoyu inşallah benimki öyle bise demez bekleyecek gücüm kalmadı bide normal istiyorum ama bebek doğmadı hergun kilo alıyor bunun bide çıkışı var 😂🤣
Akkoyu Kaderberatmelek gerçekten bende artık bekleyemiyorum ama normal doğum istiyorum şaşırdım kaldım 😂
Sblkmsl Merhabalar bizde 39+6 olduk normal beklıyorum gelmedi henüz.sizde yoğun bir akıntı oluştumu suyum mu akıntımı ayrıt edemiyorum yaşadınz mı
Hayrus Su ve akıntı çok farklı suyun geldiyse bildiğin musluktan akan su gibi olur akıntı daha yoğun kıvamlı ve çok olmaz öyle aman dikkat