Doktorum ile perşembe anlaştık pazartesi yatış yapalım suni sancı deneyelim diye 1 haftadır 1.5 cm açılmam vardı . Sabah yatışım yapıldı suni sancı bağlandı aradan 1 saat geçti ağırlarım başladı hemde çok şiddetli muayenem yapıldı 3cm oldu açılmam sonra devam edelim dediler suyumu patlatıp tekrar suni sancı bağlandı aradan 3 saat geçti sancılarım arttı ama açılmam ilerlemedi bebek kanla gireceği yerde daha çok yukarı çıktı doktor da istersen sezeryane alalım çok sancı çekersin doğum ilerlemiyor dedi bende kabul ettim sonrasında hemen hazırladılar epidural yaptık ve sonrasında biricik oğluma kavuştum . Allah herkese kucağına almayı nasip etsin 15 saatlik anneyim ❤️