Minaaaysc Erkek olacağını tahmin ediyorum oyuzden Ömer bugra diyordum hep bugun doktor %70 kız dedi Aklımda buğlem Zehra var sizce nasıl ❤ buğlem e uygun 2 inci bir isim öneriniz varmi 🥰
Gmzkc Minaaaysc bence buğlem telaffuz ve anlam olarak ağır ve yeterli ekstra bir isme gerek duymuyor kendi başına yeterli 🥰🌸
Minaaaysc Gmzkc eşimde bende 2 isimle geziyoruz bizim ailede genel olarak iki isim taşıyor acaba ondan mı istedim bilmiyorum 😃 buğlem ismi her zaman bana daha güzel gelmiştir anlamı cok güzel
Gmzkc Minaaaysc kesinlikle çok güzel tabi karar sizin bende kızım için eşime önerdim ama yurtdışında isim telaffuz açısından büyük sıkıntı olunca vazgeçtim 😅😅 %80 avzem lina olacak 😅