Kizlar benim ikinci bebeğim kısmetse olacak . 18 haftalık iken ailemin yanina geldim çünkü uzakta oturuyorm ve biraz riskli idim birde oğlum var 3.5 yaşında. Şimdi 30 haftalık olmak üzereyim ve artık doğumu nerede yapmam gerektiğine karar vermem lazım . Kendi evimde yapsam annem en fazla 10 gün gelebilirim dedi , birde kaynanam gelebilirse en fazla oda 1 hafta gelir bazı durumlardan dolayı sonrasında ben evde tek olacağım eşim ile . Ama ailemin yanında doğum yaparsam 20 gün kalır gidersin diyor annem yani aslında yine hesap olacak. Ama daha rahat olmuş oluyir nasil rahat derseniz doğuma giderken oğlumu evde bırakıp rahatlıkla gidebilirim doğuma . Ama kendi olduğum yerde sancım gelse kimse yanında olmaz hemen eşim gelir doğumda refakatçi bile belli değil . Neyse diyorum o hallonulur bide şu kısım var memlekette ailemin yanında doğum yapmaya da korkuyorum 2 kardeşim var okuyorlar. Daha 2 gün önce delta varyantı karantinam yeni bitti ama dikkat etmiyorlar dışarıdan hastalık yine gelir diye korkuyorum . O hastalık olmazsa başka bir şekilde soğuk alırlar vs vs . Ne yapacağımı sasrdim evde tek başıma bakabilirmiyim ilk günler. İlk doğumum normal idi . Eşimin teyzeside diyor eğer doğum oturduğunuz yerde olursa bende gelebilirim diye . Çok çok kararsızım o yüzden kıyafet bile daha almadım hiç .