Kızlar merhaba, 29 haftalık hamileyim. 2. Gebeliğim bu. Özellikle bir haftadır genital bölgemde şiddetli ağrı hissediyorum. Sanki açılmam oluyormuş gibi bir his. İlk gebeliğimde böyle oluyor muydu hatırlamıyorum. Bebek hareketlerine mi bağlıdır? Bir fikri olan var mı? Bazen dayanılmaz seviyede oluyor ağrım