Zezz Arklar dogum yaptim sezeryan cok yatip kalkamiyorum Bide ates basmssi oluoyo uyuyamiyorum sizzdede aynimi duzelcek dimo
300917 Zezz merhaba. Evet ateş basması ve yoğun bir terleme oluyor insan kendinden tiksiniyor ama zamanla azalıyor. Vücudunuz hormonlarınızı düzenliyor.
Su123 Zezz hayırlı olsun geçiyor ben 1 ay çektim özellikle ter okadar tiksiniyordum ki kendimden ama şükür geçti☺️
Zezz Su123 oyle yaniyorum oyle ates basiyorki boyle kalacsk diyr panikliyorum…bogazds gicik oldu..oksurcem bide dikise bisey olcsk diye birdrn uykudsn kalkıyorum