Merhaba kızlar şimdiden yorum yapanlar için dua edenler için çok teşekkür ediyorum benim ilk gebeliğim ve bu yüzden çok desteğe ilgiye ihtiyaç duyuyorum eşim tarafından çok baskıya laflı sözlü fiziki olarak şiddette uğruyorum ben karmaşık duygular içerisine giriyorum bazen mutlu, üzgün, ilgiye ihtiyacım oluyor eşim halimden anlamıyor anlatıyorum gebeliği hamile olan bir kadın nasıl olur ne kadar hassas olduğunu benim halimden hiç anlamıyor sen İnternete göre yaşıyorsun bu bildiklerin yanliş ben hamile kadın çevremde hiç görmedim mi onlar neden öyle değil sen böylesin diyip bunun gibi sözlerle benı çok yargılıyor dalga geçiyor sankı üzülüp sıkıntı almam gerek benim gebeliğim 22 haftalık ve ben bir günümü sıkıntısız geçirmedim bazen artık dayanamıyorum kendıme zarar veresim geliyor sonra bebeğim için katlanmaya çalışıyorum bana o kadar baskı yapıyor ki doktoruma dahı dedim eşime birşeyler anlatın bilsin azıcık bana hassas davransın dıye bana dua edin ne olursunuz ben 20 yaşındayım daha 2ç evliliğim bu benim ilk de gebeliğim ben 1. Evliliğinde çok çektim şimdi bu eşimden de aynı şeyleri görmeye başladım üstelik hamileyim daha öncede 3 haftalık bir düştüğüm oldu korkuyorum bebeğime birşey olucak dıye hiç bir zaman benim halimden anlamadı hep ailem ailem dıyor benı ve çocuğunu görmüyor kimse arkamda değil ben de yanlız başıma artık kaldıramıyorum 😓😪